Olet täällä

30.4.15 / 08:10
Petteri Hakala

kanta-asiakas kanta-asiakkuus big data fonecta digitalisaatio digi

Digitalisaation myötä yhä useampi elämänalue ja sen myötä liiketoiminta ovat ajautuneet murrokseen. Yhtenä esimerkkinä kanta-asiakkuudet. Isot toimijat painivat omassa sarjassaan ja he koettavat parhaansa mukaan kehittää tapoja, joilla saada nykyisistä asiakkuuksista enemmän irti myös digikanavia pitkin. 

 

20.4.15 / 08:42
Sani Leino

Sani Leino

15.4.15 / 15:14
Jasmine Plavsic

kärpäsestä härkänen

Pidämme vouhottamisesta. Aina pitää olla etunenässä tietämässä, miten markkinat muuttuvat, mikä on uusin megatrendi. Eipä myydäkään enää yrityksille ja kuluttajille, vaan yksinkertaisesti ihmisille. Miten kummassa emme tätä aiemmin keksineet?

13.4.15 / 08:04
Jorma Lind

Myynnin tulevaisuusMyynti on muutoksessa, myyjä on muutoksessa, mutta suurin muutos on kaikkein tärkeimmän elementin, asiakkaan ostoprosessin muutos. Olemmeko valmiita vastaamaan haasteeseen? Tämä kysymyksen esitti Senior Consultant Arto Kuuluvainen Mercuri International Oy:stä Tampereella maaliskuussa pidetyssä MMA:n 120 v-juhlaseminaarissa.

8.4.15 / 15:11
Mikko Babitzin

Luottamus myytävänä

”Luottamus on tunne tai varmuus siitä, että johonkuhun tai johonkin voi luottaa, että joku tai jokin ei petä toiveita tai aiheuta pettymystä. Se on tunnetta ja kokemusperäistä tietoa.  Jos ihminen epäilee toisen moraalia ja aikeita, luottamusta ei synny. Luottamuksen edellytyksiä ovat hyvien aikeiden lisäksi osaaminen ja riski.”

1.4.15 / 15:09
Juha Häkkinen

Lisää verojaVielä on varaa korottaa!

1.4.15 / 14:36
Lauri Seppälä

laualva lintuYlätason tavoitteet kerrottiin kaikille jo tammikuussa firman kick-offissa. Vuoden alussa käynnistetyt kehityshankkeet etenevät, etenkin digitalisaation tuomia mahdollisuuksia mietitään yksiköissä. Kehityskeskustelutkin pidettiin helmikuussa. Kaiken pitäisi siis olla selvää, mutta käytävillä kuulee tuttua jupinaa, muutosvastarintaa...

Lepokitka