Olet täällä

28.9.17 / 13:10
Mikko Babitzin

Osoita että välität

Ostokokemus lisäsi myyjän ymmärrystä

Palvelujohtajana vastaan asiakkaitteni kokonaisvaltaisesta palvelukokemuksesta. Vahvuuteni on aina ollut empatiakyky ja taito asettua toisen asemaan. Kehitän ja kasvatan itseäni sekä organisaatiota jatkuvan palautteen kautta.

21.9.17 / 10:47
Heikki Luoma

turhautunut myyjä

Mitä tapahtuu, kun myyjä jätetään organisaatiossa ulkokehälle? Moni myyjä voi olla tilanteessa, jossa hän ei saa apua työnsä järkeistämiseen tai vastakaikua yhteistyöehdotuksilleen johdolta ja muulta organisaatiolta.  Myyjää mitataan myynnin tuloksista, mutta organisaatio jättää hänet yksin muiden kuoriessa kermat päältä.

20.9.17 / 08:30
Juha Häkkinen

blogi_myyntipaallikkobarometri

Myynnin ja markkinoinnin ammattilainen on juuri oikea ihminen arvioimaan talouden auringonpaisteen tai sateen määrää. Siksi kokosimme ammattilaistemme arvioista uuden talouden ilmapuntarin – MMA:n myyntipäällikköbarometrin.

15.9.17 / 11:09
Laura Pääkkönen

Ihmiset kiinnostavat, brändit eivät

Henkilöbrändi-keskustelu ei ole niin uusi asia, kuten viime vuosien hypestä voisi kuvitella. Kirjailija Tom Peters lanseerasi termin henkilöbrändi jo vuonna 1997. ”Ole oman elämäsi toimitusjohtaja” oli slogan, jonka Peters esitti ja joka lähti leviämään liike-elämän väen keskuudessa.

7.9.17 / 08:01
Jasmine Plavsic

pallo asiakkaalle

Kaupat, joita hierotaan keskimääräistä pidempään, neuvotellen, välillä hiljaisuuteen kadoten ja tiukasti tinkien, saattavat kotiuduttuaan saada myyjän huokaisemaan. Mutta vain hetkeksi.