Olet täällä

28.3.18 / 12:31
Mikko Babitzin

hyvään tarvitaan ponnisteluja

Epävarmuus ja sen sietäminen, uuden oppimiseen suostuminen sekä luottamus ovat aiheita, joista kävin äskettäin sarjan mielenkiintoisia keskusteluja. Pohdimme sitä, miten luodaan järjestystä kaaokseen ja kaaosta järjestykseen. Puhuimme myös siitä, miten luottamus syntyy ja toisaalta, kuinka luottamuksen voi taidokkaasti rapauttaa.

22.3.18 / 13:46
Aleksi Rautakorpi

pitkan_matkan_juoksu

Asiakastyössä menestyminen on kuin pitkän matkan juoksu; luottamuksen ja kumppanuuden saavuttaminen ei onnistu yhdessä yössä, vaan vaatii taustalle pitkäjänteistä työtä.

15.3.18 / 08:00
Matti K. Vesala

tekoäly

Tekoäly on tällä hetkellä niin kuumaa tavaraa, että sen sivuuttaminen toimintasuunnitelmissa on silkka brändi-itsemurha. Ennen pitkää jokainen myyty tuote tulee olemaan tavalla tai toisella älykäs. Siihen jokaisen myyjän on syytä valmistautua juuri nyt.

7.3.18 / 13:25
Laura Pääkkönen

Lasikatto pareiksi

2.3.18 / 13:43
Pia Hautamäki

pidä huolta asiakkaasta

Uusimpien tutkimusten mukaan toinen tämän päivän tärkeimmistä asioista myynnissä on olemassaolevista asiakkaista huolenpitäminen.  Yllättikö? Toinen tärkeä asia on tietysti uusien asiakkaiden ostopolun helpottaminen digitaalisissa kanavissa.